oj oj oj

ja nu var det bra länge sen.. men har varit så trött och upptagen flicka sista tiden..

ja vad har hunnits med då..

jo jag har hunnit vara och hälsa på min lilla underbara therese och hennes gullunge tindra =) det var lördag det.

i söndags va jag, arvid och sofie först i knivsta och gratta hennes bror som fyllde 20. sen bar det vidare till sthlm och stockholm horse show =) det var riktigt kul!!! var usa tema i år massa western me like!!! det var några tjejer från usa där och dom gjorde voltigeövningar i full galopp på hästryggen och då menar jag verkligen fullgalopp!!!!! sen var det mer massa roliga saker!! det arvid tyckte var roligast det var när alla stora maskiner röjde undan efter helgen haha då blev han som ett litet barn igen haha

i måndags var jag och handla massa nödvändiga saker som mat och sånt där

tisdag, onsdag, torsdag, fredag jobbade jag.. på kvällarna då gjorde jag inte så mkt.. orkades inte med så mkt..
igår efter jobbet var jag förbi mamma och lämnade tillbaka jobbnycklarna eftersom jag stängt för henne två dagara hade jag lånat dom. och stackarn har gått och stukat foten.. farligt underlag ute nu.. sen när jag var tillbaka i stan vid sisådär sju kanske åkte jag och tanka sen åkte jag och tog en kaffe med arvid.. stackarn var förkyld..

idag vakande jag första gången kvart över 6. när jag titta på kl sa jag godmorgon och god natt på en gång. hade ingen lust att vakna då inte om det inte är ett måste.. sen vaknade jag igen vid tio det kunde jag gå med på..  låg och drog mig en halvtimme och vaknade till lite till tv:n.. sen upp och äta. pratade med ullis som berätta att tip från thailand är i sverige på besök och att hon skulle komm till uppsala över dagen.. stackarn hade kommit mitt i snöovädret haha hon ville åka hem igen haha
åkte och fika med dom.. sen var ullis tvungen att åka till stallet och ta in hästarna.. jag och tip följde med och gav ullis en hjälpande hand.. hennes "lilla" häst var så söt =) men han var dock inte så liten iaf inte i mankhöjd.. sen åkte vi och släppte av tip vid tåget.. hon skulle tillbaka til sthlm..
skjutsade hem ullis igen.. åkte hem lagade mat fläskfilé ris och sås såååååå gott =)))
nu har jag tittat på stjärnor på is det var final.. marcus vann.. tittade på tack gode gud och fick mig ett gott skratt =)
jonas gardell var med och för en gångs skull var han rolig haha =)

nu ska jag titta om det är nå mer bra på tv.. övar på hemmakvällar hahaha :p

ha det gott alla kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0