ska inte titta på sånt

nej det ska jag verkligen inte!!! tittade på sjukhuset och självklart var det förlossning med.. ska inte se sånt.. rädslan för den blir ju inte direkt mildare.. det är bättre att jag är så ovetande som det bara går.. hon låg och hade ont.. det verkligen syndes hur ont hon hade.. ska inte titta imorgon på fortsättningen!!! tycker inte om smärta.. har så himla låg smärttröskel.. nej nu ska jag försöka förtränga det jag såg!!

vill att kl ska bli tio så jag kan sova.. sover jag för tidigt så vaknar jag mitt i natten.. hoppas att jag får sova inatt.. natten som var den var hemsk usch.. tog evigheter att somna.. hade sån klåda precis som om jag fått en allergisk reaktion eller nått.. och ville jag ligga på ett sätt nej då fick jag inte det heller då blev det high life i magen.. trodde nästan att magen skulle sparkas sönder.. det var någon som var riktigt förbannad på mig igår tror jag.. och var det inte sparkar så fick jag ont i ryggen och höften :s när jag äntligen somnat nej men då vaknar jag stup i kvarten.. har väl sovit samanlagt kanske fyra timmar... så nu är man lagom pigg och glad :s

nej nu ska jag fördriva tiden med nått fram till tio

Kommentarer
Postat av: Tess

Du kan alltid ringa mig om du har tråkigt! Idag ska jag köpa ny telefon så snart går det att få tag i mig igen! Men för säkerhetsskull så ring Patrik isf! ^^, Och jag kan "hjälpa dig med magen" om du vill prata om DET! ;) Vet hur du känner lixom!

Och klådan beror på vätskan i kroppen och huden som töjer sig!!

Inte alls skönt, men så är det! ;)



Love you och lillplutten!

2008-11-25 @ 07:41:04
URL: http://tisismy.blogg.se/
Postat av: lillstrumpa

precis vad vi sa häromdagen.. det här borde inte ida titta på.

förträäng det och

längta tills mars kommer!! =)

2008-11-25 @ 18:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0