ännu en dag avklarad

japp precis så är det =)

igår jobbade jag.. va hur trött som helst när jag kom hem. men det var bara att bita ihop och hålla sig vaken till kvällningen iaf.. men blev lite längre än så =) på kvällen blev jag sååå sugen på chokladbollar (eller negerbollar som det oxå heter) så det bakade jag typ elva på kvällen.. sen ringde ewe, hon och rebecca va oxå sugna på bollarna så dom kom förbi. vi började titta på filmen DET men såg inte klart den. får göra det innan ewe drar till usa. sen börja vi spåra ur lite haha =) vi var något övertrötta!!! men kul hade vi =)

har fikat med ewe idag hon fick ledigt ett tag från jobbet. flamsa lite framför facebook. va skulle vi göra utan facebook haha =)
idag har jag minnsan varit nyttig =) åt blodpudding idag så gott!!! men det ska jag kompensera med att äta lite chokladbollar nu =) 

Imorgon drar ullis till italien.. är imponerad att du vågar ulle!!!! jag skickar ett mess och kollar att du lever i helgen ;)

föresten börjar få halsbränna som heter duga oxå :s får nog ta apoteket imorgon innan eller efter jobbet imorgon.. blir nog efter för innan lär jag inte hinna :p

nej nu ska jag titta på seinfeld och sen sussa!!!

vink vink 

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Testa att dricka ramlösa mot halsbrännan!

2008-10-30 @ 19:20:55
URL: http://jerseyko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0