hmm

ja nu har jag jobbat två dagar ute på förskolan. ska jobba torsdag fredag med. men känns som om jag håller på att bli sjuk. har ont i halsen och känner mig allmänt död helt enkelt. har så sjukt ont i ryggen oxå.. ändå har jag inte gjort nått speciellt ansträngande för ryggen. idag på vilan för barnen höll jag inte på att komma upp från madrassen på golvet. barnen fick gå ut före mig och jag kom efter när jag lyckats ta mig upp. kan inte vara lagligt att ha så ont.. och mina byxor och underkläder kan jag knappt ha längre heller. får väl va glad att jag iaf kan ha mina tröjor.. usch en riktig klagar dag.. men det är inte så lätt att vara positiv när man mår som man mår.. 
nej lägga mig i sängen och glo tv en stund tills det är dags att sova.. 
god natt på er 

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Låter som foglossningar, jag fick de i v. 10, sjukskriven 2 veckor 12-14 sen jobbade jag 50%. Har fortfarande ont :(

2008-10-08 @ 21:04:07
URL: http://jerseyko.blogg.se/
Postat av: Tess

Jag säger bara en sak: TENS! Fråga sjukgymnasten! ;) NU!

2008-10-08 @ 21:42:16
URL: http://tisismy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0