mmm

ja somnar man halv åtta på kvällen får man väl ta att man vaknar så här tidigt.. men har sovit mer inatt än vad jag gjorde igår natt.. då somna jag vid fyra och vakna sju pigg som en lärka.. tre timmars sömn woho!!

Yasmine ringde och trakasserade mig vid halv tio tror jag det var.. tur för henne att jag var vaken :p
skulle gått ner på marknaden, men blev kvar hemma med emelie drack kaffe och snacka skit.
åkte till farmor och farfar och hälsa på.. har inte varit där på länge. dom hade hunnit byta ut soffgruppen och vardagsrummsbordet. Lilla Lina var där oxå, dom var barnvakt, så busa lite med henne =) eller försökte iaf. hon var väldigt tystlåten. hon satt i mitt knä och observerade omgivningen. men några leenden fick hon fram. hon blev glad när jag kom iaf =) lilla sötnosen!!
åkte förbi jocke igår kväll med. lämnade papprena på subarun och hämtade ett annat papper. tog en snabb fika gjorde jag oxå. snacka lite skit med ewe på loftgången innan jag drog hem. då var det bara raka vägen hem! höll på att somna ståendes.  pratade en snabbis med betsy (behövde lite råd) innan jag stupade i säng. somna nästan innan jag nuddade kudden.
så ja nu vakna man tidigt idag igen. får se vilken tid jag stupar i säng ikväll då.



Lilla Lina i min bil =) måste börjas i tid =)

jaha ska man göra nå vettigt kanske.. åker nog till mormor och morfar och äter frukost. dom är alltid uppe med tuppen. iaf morfar, mormor är lite tröttare =) titta på nyheterna först. ahh vilka vuxenpoäng titta på nyheterna på morgonen :s

Ha en toppen dag allihopa!!
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0