vilken resa :p

igår kväll var jag och sofie på en sån där roadtrip som bara sofie och jag kan göra =) men innan vi åkte drog vi hem till mig och lämnade mina matvaror jag handlat. sen var vi ute och åkte i typ tre timmar. hamna på någon lite skogsväg och sofie tänkte åh vilken fin "ridväg" och jag tänkte "tänk om det står en björn efter nästa kurva".. efter att ha läst pernillas blogg där hon skrev om en björn blev jag lite nojjig haha blev rädd för skuggor haha.. sen hamna vi på en annan liten väg. där helt plötsligt stod en kronhjort eller nått liknande i diket det var tur att han hoppade mot åkern och inte rakt upp på vägen. vi ser en räv springa ute på en åker oxå han springer och sneglar på bilen såå söt =) sen ser  jag en räv typ 30 meter fram springa över vägen men jag ser inte bilen som är på väg mot oss.. men jag såg räven iaf =)

idag har jag inte gjort mkt alls... ska väl ta ett ryck hade jag tänkt och städa och tvätta lite.. hängde upp duschdraperiet och nya handdukar i badrummet igår så nu är det ny färg där :p visst blev det fint sofie =)
nee om man ska göra ett ryck innan det är dags att laga mat

ha de bra alla =)
kram Ida 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0