vill inte ha någon rubrik

tror visst att det var några dagar sen jag skrev...

har jobbat idag ute på förskolan så nu är man trött och hungrig. för det var ju såå god mat idag :s not! det var fiskpudding. och det såg ut som nånting vi inte ska nämna.. fick i mig några tuggor iaf sen var jag tvungen att springa och spotta ut det.. bert och melker kom dit och fixa maten!! hehe =) nej men det brukar vara helt ok mat..

vilket roligt nöje jag hade igår kväll haha satt och kommenterade bilder och status fram och tillbaka med ewe på facebook haha skratta så jag trodde jag skulle dö =) höll väl på med det fram till ett tror jag kl var.. man gör sig inte roligare än man har det =) eller va det nu heter..

nej nu måste jag ta och laga lite mat innan jag svälter ihjäl!!

kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0