Snart dags

Att ge sig av till sjukhuset igen. Ringde upp igår för lucas var tröstlös. Han var helt hysterisk, inget hjälpte. Så maktlös man känner sig. Men självklart tystna han när vi satte oss i bilen. När vi kom upp så charma han läkaren ordentligt. Han visa sin bästa sida. Skratta, gjorde sina special ljud och jollrade. Det var inge fel på han heller. Men kändes skönt att kolla upp det iaf. På vägen hem somna han. Han sov oroligt inatt men är nog inte så konstigt, har varit jobbigt för han min lilla prins! Imorse vaknade han kl 7 sov bara 7 h vilket inte är vanligt. Så idag kommer han nog vara trött. Nej nu är det dags att göra sig i ordning för att träffa läkaren igen

Kommentarer
Postat av: Ville

Ja du så är det att ha små kottar !!! Alla mina 10 ungar har fått sova i min säng....jag har fått sova och kottarna likaså.....min lille kille sover i våran säng ännu och det får han göra till han vill sova ensam......jag har sövt dom i famnen och lagt in dom i våran säng.....bebis nöjd = mamma nöjd !! Ha det bra/Mamma10

2009-10-22 @ 16:48:04
URL: http://metrobloggen.se/ville

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0