Lördag

Kände att det var dags att blogga men nu när jag skulle börja fick jag totalt hjärnsläpp...

Sitter här i fotöljen med datorn i knät och glögg i handen. På nått sätt så måste jag få upp värmen, har 18 fucking grader i min lägenhet jag fryser!!! Tur att Lucas är varm av sig då han typ vägrar att sova med täcke. Det blir till att prova lufta elementen om inte det funkar ska hyresvärden få sig ett samtal.

Har tänkt på en sak. Man hör massa folk klaga på bilisterna som kör så sakta nu när snön kommit. Jo visst är det irriterande ibland, men nått som är ÄNNU mer irriterande är dom gående som bara kliver rakt ut i gatan fast det är tokhalt. Dom tänker inte på att bilisternas bromssträcka ökar när det är halt. Är livrädd att kära på nån. Sen fattar jag inte hur dom med barnvagn kan göra så??? Vad tänker man med??? Och dom förbannade cyklisterna dom skulle förbjudas i trafiken på vintern!!! Så jag tycker att det finns massa andra saker att klaga på i trafiken som är värre än att bilar kör sakta. Men det är vad jag tycker.

Oj snacka om hjärnsläpp jag fick nu.... Har suttit och stirrat på skärmen nu en stund så jag tror jag avslutar detta nu.

Bye bye


Kommentarer
Postat av: Carro

Håller med dej fullt ut! Bilarna som kör lite sakta tycker jag är mer ansvarsfulla faktiskt! Men cyklisterna är livsfarliga höll på och köra på en för några dagar sen! Fotgängare bordetänka lite mer! Puss

2009-12-20 @ 09:53:35
URL: http://bloggis.se/carroee
Postat av: malin

Yes det är dom... Ha en underbar Jul! KRAM!

2009-12-22 @ 08:10:18
URL: http://maoke.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0