så var det

det här med att uppdatera ja...

har inte haft ork till att göra det. Blir inte så mkt sömn nu för tiden. eller det har väl pågått ett bra tag, minns inte ens hur länge... Lucas har sådana sömn problem. Han har fått för sig att han bara ska sova en timme när han gått och lagt sig sen vara vaken till typ halv ett på natten. Det händer inte varje kväll men han somnar inte ordentligt förän vid halv ett, fram tills dess vaknar han titt som tätt. Sen under natten vaknar han ett par gånger och gallskriker och vill inte riktigt somna om på en gång utan kan ta upp till en timme innan han gör det. Det här har pågått ett tag nu. Minns inte sist jag sov en hel och bra natt :s Är slut körd som människa men biter ihop. Vad gör man inte för den man älskar mest på denna jord!!! Sömnproblemen lär ju inte finnas kvar för alltid så.

Idag ledsna vi på att vara hemma. Vi har varit sjuka till och från nu oxå i 2 veckors tid och inte gjort mkt alls under den tiden. Men som sagt idag ledsnade vi. Messade Pernilla och vi bestämde att jag och Lucas skulle åka dit och ta en fika med henne och Rasmus (hennes son). Kom sen hem då var det bara att göra mat. Bakad potatis och laxfilé, mathias åt här han med han äter inte fisk så han fick kotlett. Till det blev det en kall sås med dill och citron smak. Mums!!!

Är det nån mer här ute i vida världen som bojkottar Idol??? Jag tycker att det är ett rätt patetiskt program som har hållt på allt för länge!!! Varför skriva om det i varenda blaska som finns??? Räcker det inte med att dom förpestar min tv??

Nej nog om det nu lägger jag ner detta och ska glo tv. Inte idol!!!

Kommentarer
Postat av: Y

Ja är med dig Ida! Jag HATAR Idol!!!

2009-12-13 @ 18:35:15
URL: http://yazmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0