aj aj

har varit med ewe och fikat på coffe by george idag mkt goda chokladbollar!!!
hon gjorde även några ärenden på stan. sen åkte vi till arvid och sofie och drack kaffe. efter det åkte vi hem till ewe, sofie följde med hon med.

nu är jag hemma. fick så sjuukt ont i ljumskarna när jag satte mig ner och koppla av. gör jätte ont när jag går. ser ut osm en gammal tant när jag tar mig fram här hemma haha =) men det har väl gått över tills imorgon. just det ska till bm imorgon får jag inte glömma bort. måste skriva en liten kom ihåg lapp om några saker jag ska fråga henne om. och ja betsy jag ska komma ihåg att fråga om det där :p

nej nu måste jag ta mig en kvällssmörgås och en kopp te innan jag slocknar blev så hungrig
och måste se CSI miami oxå självklart =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0