helt slut

Ja det är jag verkligen nu.. har varit mkt idag..

Dagen började med ett besök på förlossningen för att se hur det ser ut. Det var nyttigt att se men gjorde inte mina stackars nerver lugnare.. Det var skönt att det bara var jag, mathias och våran barnmorska. Alla gruppbesök var fullbokade men det gjorde inget, det känndes lite lugnare att det bara var vi tre. Nu är det verkligen nära. Väldigt nära! typ tre veckor enligt ultraljudet, men sen så kan kraken komma tidigare och senare.. Inte undra på att man är lite små nervig..

När jag kom hem kom Larsson förbi på en fika innan han skulle klippa sig. Sen löste Pernilla av honom. Vi åkte till Gränby centrum och åt mat och gick och kolla i affärer. Sen var kl helt plötsligt sju. Då var det dags att bege sig hemåt, lilla Rasmus var med oxå.
Nu är jag hemma helt färdig är jag. Nu ska jag ta ett varmt bad och en dusch. Har något ont i ryggen nu. Man är inte i toppform längre men det kommer =) Sen blir det lite tv och sen krypa ner i sängen!!! Ska bli skönt!

Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0