måndag igen

ja då var helgen förbi..
i fredags gjorde jag ingenting var bara hemma och tog det lugnt riktigt skönt!  jo jag och mamma var och köpte färg till lillens rum =) så till helgen ska det målas =)

I lördags på dagen så var jag upp till Ica maxi och handla. Jag och grannen gjorde en liten deal. jag fick låna hennes bil om jag var barnvakt en timme åt hennes pojkvänns dotter på 6 år medans dom gick och sola. det tyckte jag var en utmärkt deal. så tilda fick följa med mig till Ica maxi.
på kvällen blidde det guitar hero hemma hos yasmine. jag var btw SÄMST på det!!! helt värdelöst spel!!! tacka vet jag sing star :p

I går var jag på kalas. Lina blidde två år. hon blev så glad för alla presenter. och vad hon pratar =) hon berättade om när pappa råkade skrämma några fasaner på baksidan när hon stod och tittade i fönsret. " pappa skrämma sasaner" hihi så söt!!! undrar hur hon kommer ta det när lillen kommer, när hon inte kommer få all min uppmärksamhet längre. jag och ninni satt och prata om det förut. men jag tror det kommer gå bra!
sen väl tillbaka i uppsala åkte jag förbi yasmine och hämta min mössa som jag glömt där. sen till arvid och sofie och lämna bilen. drack lite kaffe, tittade på när arvid skulle laga sina hörlurar men det gick inge bra haha =) sen åkte vi ut till ekeby kvarn och fick se en jätte rolig dvd haha en profylaxdvd asså det var det mest sjukaste jag sett, skrattade så mkt att tårarna kom =) sen bar det av till kvantum för att handla lite. sen åkte jag hem och åt mat och titta på beck. just det fick hem bilbarnstolen igår oxå så nu är den hemma.

idag har jag haft en trött dag. inte orkat göra många knop.
ligger just nu i soffan med datorn på golvet och skriver sjuukt jobbigt!!!! så nu ger jag upp det här!!!

kram på er



Lina på julafton


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0