snabbis

Sitter här nu och väntar på att kl ska gå och på att sofie ska komma. Ska till barnmorskan idag. Väntar och väntar...
Sov en hyffsad natt inatt. Vaknade inte allt för många ggr. Men självklart så vaknar jag innan kl ringde av att min telefon ringde. Hade tid att somna om en stund det hade gått om den lilla i magen inte hade vaknat och sparkat på mig. Så det var lönlöst att förska somna om. Gick upp åt frukost titta på tv och dator. Helt värdelöst på tv just nu, och inge kul på internet fanns det heller. Jag tycker inte om att ha för mkt tid på morgonen när jag ska iväg. Vill att allt ska flyta på, ingen dötid. Då vaknar jag aldrig till eller det tar längre tid för mig att vakna. Men men det kan inte alltid bli som man vill.
Nej nu ska jag ta på mig lite andra kläder istället för mina mysisar. Skulle kunna bo i mysis kläder!!!
Just det ska åka och handla med mormor idag. Vi ska köpa tyg till himmelssängen och badbalja. Sen har jag alla grejer som behövs. Tror jag iaf.

Ha en bra dag alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0