omg

Idag tog det bara 30 min att söva Lucas, framsteg <3

Det har varit en trevlig dag idag =) Åkte och lämna Lucas hos mamma. Hon frågade så snällt igår om hon fick vara barnvakt, och när hon frågar så sött kan jag ju inte säga nej :p
Efter att jag lämnat min prins så åkte jag till Sofie (var duktig innan så jag fick komma haha) satt där ute och prata skit. Sen åkte vi in till uppsala och mötte upp Arvid och Fredrik för att äta lite mat. Efter det skulle jag åka och hämta Lucas, lurade med mig sofie oxå. Arvid och Fredrik åkte till arvids jobb för att hänga tvätt haha
Mötte upp dom igen när vi var tillbaka till stan. Jävlades lite med dom men det fick vi tio ggr tillbaka för.

När jag kom hem gav jag Lucas gröt. Precis när jag hade gjort iordning gröten så ringer Stefan och frågar om jag kan köra honom till hans pappa för att hämta en bil. Han sålde sin ford idag och köpte sin pappas volvo istället. Efter matning åkte jag och hämta upp Stefan för att bege oss till myggornas land, visade det sig! Usch vad mkt mygg det var!!! Man fick panik. Men helt plötsligt så var alla borta :s Vi börja spekulera i om dom tröck bakom träden för att planera en attack mot oss. Men den hann vi undan moahahaha

När jag kom hem kom grannen ner på en te och nu sitter jag här framför datorn och tv:n och bara tar det lugnt innan sänggång! Måste gå upp i skaplig tid imorgon för ska vara barnvakt åt Lucas kusin Loke några timmar. Ska bli skoj =) Dom har inte träffats så mkt, blir nog kul för alla tre =)


Kusin Loke och Lucas första gången dom träffades =)

Just det bild på Lucas nya frisyr lovades igår och här kommer den =)


Min sötaste lilla prins =)

Tack och adjö


Kommentarer
Postat av: Yaz

Värsta coola outfiten lillen har då like tack för hjälpen m Lokis idag.



ps. jag såg bilderna vi pratade om & jag tycker fortf. INTE att det va ok. ds

2009-07-23 @ 18:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0