söndag

ja då var denna helg slut snart. Har varit barnledig i helgen men har lyckats ta mig igenom den iaf =) Fick träffa min skitgris en snabbis igår kväll och en stund nu på dagen. Mathias kom förbi med lucas idag och åt lite smörgås med mig och Lucas åt gröt =)

Nu har jag kört ut diverse packning till storvreta, ska bo där en vecka hos mamma och ta hand om katten och blommorna när dom är borta. Skönt att komma ifrån stan lite. Men kommer inte vara allt för långt bort. Det var ju sjukt mkt saker som skulle med. Speciellt till Lucas! Det var säng, kläder, lakan, badbalja (dom har inge badkar), mat och massa andra grejer. Har säkert glömt hälften oxå men som sagt så är jag ju inte så långt hemifrån. När jag åkte ut och skulle lämna alla saker så öppnade sig himmlen (guu så osäker på stavningen jag blev, Sofie hur stavas det haha) sig när jag närmade mig bigvreta. Såg inte ett skit när jag körde. När jag kom tillbaka tillbaka till stan så stanna jag till hos mormor och morfar och vattna deras blommor och där va det snustorrt på backen, men i nyby där va det blött. Konstigt väder asså.

Nu ska jag slänga lite sopor (rätt stavat sofie haha) sen ska jag möta upp sofie och arvid och leka med dom en stund. Sen bär det av ut till metropolen BIGvreta =) hahaha
Det var nån film ikväll som jag ville se oxå, den handla om en kvinna som fick sitt barn kidnappat. Den gick på canal + har jag för mig, och mamma har ju alla dom där kanalerna hemma =) Tänkte försöka lura med mig lite sällskap ut men det ska nog inte vara så svårt ;)

Nej nu ska jag kasta sopor och sen gå förbi grannen och förvarna henne att jag inte kommer vara hemma på en vecka så hon inte blir allt för ledsen när hon upptäcker att hon inte har nån kaffe kompis i veckan :p

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0