...........................

Nu är jag riktigt less!!!!
Det sägs en sak men görs en annan... Allt låter så bra när det sägs men sen händer det aldrig... Bara en massa andra saker som plötsligt dyker upp och måste fixas...

NU ORKAR JAG INTE MED DET LÄNGRE!!!

Hur många chanser kan man ge en person?? Jag känner att jag gett dom klart nu!!! Nu är det nog!!!!

Nu ska jag bara tänka på mig själv och självklart Lucas ! Och skita i alla andra, köra mitt race! Sluta bry mig, stänga av alla känslorna och bli en kall ragata!!! Den enda som jah tänker bry mig om är Lucas!!!!

Nu vet ni

Kommentarer
Postat av: Teri

You know.. Du kan alltid ringa mig! Det vet du! ;) Dag som natt! För dig svarar jag alltid i telefonen! och snart har jag semester! Då kanske jag kan komma till dig och leka? ;) Puss och kram!

2009-06-14 @ 19:06:29
URL: http://tisismy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0