Sjukt

bra dag idag =))

Denna dag har varit toppen!!! Var ut till förskolan där jag jobbade förut och var med på deras midsommarfirande och hälsade på alla "mina" barn och arbetskompisar oxå =) Så idag har jag dansat runt midsommarstång två dagar för tidigt men kommer inte göra det på fredag så fick göra det idag istället =) Riktigt mysigt att vara med där idag. Saknar den arbetsplatsen sjukt mkt!!

Sen efter firandet så åkte jag till mamma och åt lunch. Tackar och bockar =)

När jag kom in till stan var det tänkt att jag skulle hem och vila (fick inte sova mkt inatt) men hamnade på gränby och tog en kaffe i solen med Ewe och Jocke.

Sen kom jag hem. La Lucas för en lur, så tänkte jag passa på att vila men då ville inte han sova heller neeeej. Så det var bara kliva upp. Mathias ringde och sa att han skulle komma förbi. När han kom så matade han Lucas med pure. Lucas hade pure ÖVERALLT, till och med i näsan haha (tog tyvärr ingen bild, han såg såå rolig ut)  så det var bara lägga han i ett bad! Det älskar han =) Men efter en stund blev han jätte ledsen, han var trött stackarn! Han ville inte sluta skrika, skrek som om nått ben hade gått av. Så jag skicka Lucas med Mathias till Västerås :p Han hade somnat på en gång i bilen!

Så nu ska jag ta en lur innan han kommer tillbaka. För han lär vara tokpigg sen för att han sover så sent.

Nej sova en stund nu =)



KÄRLEK <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0