usch

Fortfarande på dåligt humör!!!

Folk bör nog undvika mig i ett par dagar nu känns det som!

Men lyckades vara trevlig nu när Carro, Denise och Linnea var här en stund

Och Lucas är jätte gnällig hela tiden! Men känns som om det är en tand på väg i övre tandraden. Har hört att dom kan börja komma redan nu och det känns och ser ut som om det skulle kunna vara en tand på gång..

Nej gå och gräva ner mig en stund innan jag ska ut till mamma och vara trevlig



En mindre nöjd Lucas.. Precis efter jag tog kortet så börja han gallskrika

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja du såg lite härjad ut gumman! Vi hade iallafall jättetrevligt hos dej o du var lika gullig som vanligt = D Bara o komma hit när du vill.



Pussar o Kramar

2009-06-12 @ 15:51:27
URL: http://bloggis.se/carroee

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0