13 dagar

ja 13 dagar är Lucas nu. Nu har jag varit mamma i 13 dagar helt sjukt. Känns som betydligt längre. Men känns helt underbart.

Helgen har varit riktigt trevlig! I lördags åkte jag till mamma, yngve fyllde år. Där bjöds det på super god mat! Riktig lyx mat, mamma kan laga mat hon =)
Sen väl inne i stan igen så åkte jag och lånade playstation och buzz av Victor (systers boyfriend) han var så snäll och låna ut det. Sen åkte vi hem till arvid och sofie där buzz spelet gick varmt! Jag och sofie knäckte på det spelet haha arvid och stefan gick det inte lika bra för men bra kämpat killar :p

I går tog jag en promenad och mötte upp arvid, sofie och siba. Dom skulle komma och hämta bilen som jag lånat. Satt hemma hos mig en stund och bestämde att vi skulle äta tacos och kolla på film hemma hos dom. Mathias dök upp oxå även han skulle äta med oss. Vi drog iväg för att handla. Jag, Sofie, Lucas och Siba i arvids bil. Mathias och arvid i mathias bil. Sofie satt och svor över hur mathias körde haha han blev lite gasglad ibland =) haha =) Drog sen till gränby och gjorde mat och tittade på Cinderella man men den var inge bra tyckte jag. Den var så långtråkig hände ju inget. Men det var jag ensam om att tycka. Och missade parlamentet gjordenjag oxå =( *snyft snyft*

Nu sitter jag här hemma. Lucas sover. Jag är kaffe sugen. Tracka grannen en stund och ta en kopp med henne. Om hon kan komma ifrån jobbet en stund.
Sen får vi se vad dagen bjuder på.

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0