alla andra gört så jag ska inte vara sämre :p

Var kommer du ifrån? Storvreta
Heter? Elida Josefina Modig
Hur gammal är du? 24
När fyller du år? 24 april
Tycker du om någon just nu? Ja
Jag samlar på? Fula bilder på mina kompisar haha
Gröna eller röda äpplen? Gula
Vilken tid gick du upp idag? 10
Har du sovit i din egna säng inatt? Ja
Har du sovit ensam inatt? Nej
Har du strumpor på dig nu? Ja
Hur svarar du i telefon? Beror helt på vem som ringer
Vad ska du göra ikväll? Köra runt på Sofie och sen hem och kolla på Desperate Housewifes
Vad ska du göra imorgon? Vara med min kära son!
Var vill du bo när du blir stor? Nånstans där jag trivs
När jag blir stor... Va???
Vad vill du bli när du blir stor? Nånting bra
Är det okej att gråta? Ja visst är det de
När grät du senast? Igår
Vilken årstid tycker du bäst om? Våren
Laddar du ner musik och filmer från internet? Bara musik ibland
Skulle du göra om du vann en miljon? Köpa det jag vill ha
Bär du glasögon eller linser? Nej har perfekt syn
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej det tycker jag inte. Man ska ha det man trivs i
Har du piercingar?  Tungan och naveln
Har du tatuering? Ja en liten på benet
Vill du gifta dig? Ja när jag blir stor
Är redan gift?  Nej, jag är inte stor än
Vill du ha barn? Jag har ett redan
Solar du ofta? När sol finns
Är du bra på att laga mat?  Helt bakom flötet är man ju inte när det gäller mat
Gillar du att dansa? Ja på fyllan, men inte till techno
Vilken är din favoritglass? Glass som glass
Tror du på ett liv efter döden? Ibland så börjar jag fundera om det faktiskt inte finns
Bor dina föräldrar tillsammans? Nej det gör dom inte
Är du morgon eller kvällsmänniska? Kvälls människa så det skriker om det
Vilka hårfärger har du haft? Brunt, blont, lite rödaktigt
Är du beroende av något? Ja
Röker du? Ibland
Senaste låten du hörde? Bag in da box hahaha
Vad gör du på helgerna? Typ umgås med Arvid och Sofie mina vapendragare =)
Vem kramade du senast? Lucas
Saknar du någon nu? Ja
Vem ringde dig senast? Mathias
Var du glad igår? Nja inte så värst

så nu har jag oxå gjort detta =)

Kommentarer
Postat av: Teri

Vad rar du är! <3 Det är därför jag älskar dig! ^^ kram!

2009-03-27 @ 23:37:06
URL: http://tisismy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0