Still up

Ja är fortfarande uppe. Sitter i fotöljen med en klarvaken lucas. Inte ville han sova heller. Lät som om hela världen rasa samman för han när han låg i sin säng. Då tog jag upp han så nu sitter vi och tittar på tv och gosar. Hoppas han somnar snart för jag är hur trött som helst. Blev inte mkt sömn natten som var. Men ser inte ut som om han har några planer på att sova. Han ligger och tittar runt här i min famn. Nu ska jag glo tv en stund och vänta på att han somnar. Peace :) Btw var duktig och släckte ner allt i lördags jag :) jag, betsy, mathias, lucas, kalle och andreas satt här i skenet av stearinljusen :) men så fort kl slagit halv tio så startades buzz mkt roligt och denna gång vann jag över andreas haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0