yeeeeeeeeeaaaaaaaaahhhhhh

ja vad ska jag blogga om idag då?? jag vet inte men kännde att jag ville blogga.
kan ju börja att berätta om gårdagen. den va lite jobbig.
dagen började bra. åkte till gimo och hälsade på
veronica och lilla william. han har blivit så stor den lilla killen. vi fikade och pratade en massa skit. sen gick vi på en promenad i stora gimo =) när vi var ute och gick med våra små barn och våra fräsiga vagnar :p då ringer mathias och säger att han tänker kidnappa Lucas och åka till sin pappa. jaha ja jo det fick han. begav mig hemåt. mathias och lucas åkte vid sju. på en gång började det krypa i kroppen på mig och jag visste inte vart jag skulle ta vägen. åkte och mötte upp stefan och åt pizza och kollade på film hemma hos han. kollade på nån vidrig film om ett gäng tjejer som blev fast i en grotta. usch hemskt, man kände paniken växa i kroppen. inte nog med att man redan satt som på nålar och kolla på mobilen stup i kvarten så man inte skulle missa ifall luren ringde. fick sitta på mina händer för inte höra av mig till mathias. för jag litar ju på han. men kunde inte tänka på nått annat än min lilla prins. vad glad man blev när man såg hans lilla tryne igen =)
och nu har dom gått ner på stan för att shoppa present till hans bror. och jag ska åka och låna arvids bil för ska till mamma i storvreta snart. yngve fyller år idag och han ska få en jätte fin present av mig =) han kommer bli sååå glad =)
nej nu måste jag dra.. 
kram på er alla 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Den filmen är rätt vidrig faktiskt!

2009-03-15 @ 12:07:45
URL: http://sofffiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0