=)

hade en sjukt kul fredag!!

först va jag hos yasmine och hade riktigt trevligt!! sen hämta jag upp grannen. Sen hamnade jag på bilorgenteringen! va med där. det var så kul!!! det gick riktigt bra för oss, men när vi kom till ulleråker så stod inte personen som skulle stå vid stationen på rätt ställe. vi snurrade runt där i över en halvtimme. sen gav vi upp. vi hittade ni av tio stationer. vi kom på 5:e plats av 6. haha =) men nästa gång ska vi ha revansch!!!!

nu sitter jag och väntar på att betsy ska komma. Vi ska ut och dricka lite öl ikväll. Lucas ska vara hos mathias inatt. så då måste jag hitta på nått så jag kanske kan tänka på nått annat än lucas. ja han väntar jag oxå på att han ska ringa och säga när han ska hämta lucas. skulle vara bra att veta så man kan planera lite.. men men..

åh nu är tvättmaskinen klar så nu ska jag hänga upp min klänning jag ska ha ikväll =) tur att det är så varmt ute så man kan hänga den ute så den torkar fortare. och så luktar tvätten så mkt godare när den får torka ute!

ha en trevlig lördag alla!!!


Jag och Betsy =) Jag lite rundare än vad jag är nu, ska försöka lägga på mig några kilon till så man kan se ut som man gör på kortet, lite friskare  =)

Kommentarer
Postat av: linda

ta en öl åt mig med :)

2009-05-30 @ 15:01:00
URL: http://tabortallaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0