glad =)

Guu såååååå glad jag blev när Mathias kom med Lucas!!!
Jag satt ute på altanen när det ringde på dörren. Hm vem kan det vara tänkte jag. Sprang till dörren och tittade genom titthålet men där va det mörk. Öppnade dörren och utanför satt Lucas i bilstolen med en buket blommor i knät! Och dom var ju till mig =) Jag blev så glad!! Jag hade ju inte en tanke på att jag oxå får ta del av mors dag nu =) Mathias sa att världens bästa mamma skulle ju oxå få lite blommor =) Jag blev så glad och rörd! Det förgyllde min dag


Två tröttisar

Vet inte om jag nämnde det i förra inlägget men nu har min prövotid på körkortet gått ut woho den gick ut igår!!!
Duktiga jag som har det kvar haha :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0