regn

ja allt regnar det idag.... men då kanske min humle på altanen växer bättre =)
Igår va det oxå riktigt mysko väder. Blåste som bara den och regna och till och med kom det åska!! me not like!

Nu är det tre nätter irad som Lucas haft svårt att sova. Har bytt från babysemp till nutramigen igen nu. så snart ska han väl bli bättre. Inatt när han skulle sova bråkade magen jätte mkt på han stackars liten! Nu sitter han och gungar här bredvid mig och varje gång man tittar på honom så får man världens jätte leende tillbaka =)
min lilla sötnos!

nej nu ska jag gå och hämta lite kaffe. Måste drickas innan jag sätter igång med dagens att göra lista som är:
* Apoteket
* Sortera garderoben (min och Lucas)
* dammsuga
* slänga sopor

inte så lång =)

hörs!

Kommentarer
Postat av: Carro

Vi mammor måste ha våra listor även fast dom inte alltid är jättelånga! De här med att komma ihåg ; ) Här hemma hos oss har magsjukan kommit, stackars Denise varit jättedålig sedan i tisdags kväll. Men de börjar sakta men säkert vända nu = D Har tvättat 3 dagar i rad nu..... Puss&Kram

2009-05-28 @ 13:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0