usch och tvi

hur kunde jag gå med på detta?? Lucas sover hos sin far inatt. Tänkte ge det ett försök, men jag mår verkligen jätte dåligt över det! Gråter om vart annat och har världens klump i magen hela tiden. Va med sofie till stallet och kolla när hon red det hjälpte för stunden att inte försöka tänka på Lucas. Läste på nätet om en som fick åka ambulans in med sitt barn. Då kom ju tankarna direkt. Tänk om det händer nått med min lilla prins och jag inte är där? Självklart litar jag på Mathias att han klarar att ta hand om Lucas. Jag tror inte nått kommer hända heller men man kan inte låta bli att tänka tanken.
Nej jag klarar mig inte utan min lillskit! Han är ju så söt när han ler och jollrar =) Älskar den lilla skiten på tok för mkt!
Vill att han ska komma hem till mig nu!!!!


Här är vi fortfarande på BB så liten han var! Kärlek vid första ögonkastet =)

nej nu ska jag gå och gråta en skvätt till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0