dåså

var vaccineringen gjord på lucas. Fast han ska ha en till dos om ca tre veckor. Dom här små får bara en halv dos åt gången. Min bebis fick feber av sprutan =( Nu innan han somna hade han 38 grader med alvedon i kroppen. Han fick en till innan han somna. Han somna strax innan halv nio och har sovit väldigt oroligt sen dess. Han har varit jätte ledsen hela dagen min lilla prins! Det är så synd om honom nu =( Men han kan iaf inte få svininfluensan! Får se hur han sover resten av natten. Bra hoppas jag för jag är helt slut som människa! Funderar faktiskt på att inta ryggläge snart... Fast kunde faktiskt avnjuta en god middag i lugn och ro idag (läs stressa i sig maten med en massa skrik i bakrunden). . . Det är inte lätt att heta Lucas nu =(

På måndag tänkte jag försöka vaccinera mig själv. Hoppas jag får ta den. Nu när jag bestämt mig så vill jag ha den där sprutan så fort som möjligt innan jag ändrar mig. Blir det inte på måndag så gör jag ett nytt försök på tisdag. Det är ju faktiskt barnfamiljer och riskgrupper som vaccineras nu, och jag har ju barnfamilj. Så jag får förtur :p

Är så sugen på att ta ett glas vin och varva ner en stund nu när Lucas sover. Men vill inte ifall att febern skulle stiga och jag måste dundra in till akuten. Jag tror inte det men man vet aldrig lika bra att avstå från det goda då.

Allt för min prins!!!!!!!!!!

Mysa i soffan en stund sen kasta mig i säng ifall natten blir jobbig.

                                 
                                  

Kommentarer
Postat av: Malin

jag e ju inte bäst på barn, men vad är det han har i pannan?

2009-11-21 @ 22:34:23
URL: http://maoke.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Jobbigt med feber, de har Rasmus också fått när han blivit vaccinerad. Han får inte sitt vaccin mot svininfluensa först på onsdag. De sköna är att då vaccineras bara barn i Tierp och vi är kallade dit så Rasmus har en egen dos där och det finns även åt Niclas (Jag har ju fått min spruta...)

2009-11-21 @ 23:17:30
URL: http://jerseyko.blogg.se/
Postat av: Malin

Aha. jag förstår...Hoppas att allt är bra och att febern går ner! Kram

2009-11-22 @ 10:13:44
URL: http://maoke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0