...

Anonym:
Vaccinsprutan innehåller svininfluensavirus om du inte har förstått det...


Va???? Är det sant??? Det visste jag inte hahaha
Jo det är klart jag visste. Läste på riktigt ordentligt om vaccinet innan jag bestämde mig för att ta den. Jag var fullt medveten om att jag kunde bli dålig av den och vad den innehöll. Sen hade jag otur att jag blev dålig, riktigt dålig ett tag. I tisdags var jag så dålig att jag knappt kom upp ur sängen. Mathias fick komma och hämta Lucas för jag kände att jag inte kunde ta hand om honom. Men allt detta var jag som sagt fullt medveten om att det kunde bli just så. Jag är inte så dum som folk tror :p

Kommentarer
Postat av: Lotta

Och en så typisk kommentar från en anonym!!

2009-11-27 @ 21:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0