hmmmmm

jag har gjort en Ida!!!!

I lördags skulle jag till södertälje för att kolla på en ny barnvagn. Skulle möta upp betsy längs vägen. Nånstans i sthlm. Jag pratar med henne när jag åker från uppsala och hon säger att jag ska ringa i upplands väsby. Jag ringer när jag är där, shit är du redan där säger hon. Sen säger hon förtsätt följa e4 det är bara åka rakt du ska inte svänga av, ring när du är vid rönninge salem. Sagt och gjort jag följer vägen rakt på. Åker där i lugnan ro, lucas sover. Jag åker och jag åker och jag åker och så åker jag lite till... Betsy ringer och frågar vart jag är, ja du jag har inte den blekaste svarar jag. Det står vaxholm åt vänster, sen stog det nått annat åt höger. Hon har inte den blekaste heller vart jag är. Tillslut är jag verkligen utanför sthlm, åker på nån smal liten landsväg. Betsy frågar om jag har svängt av nånstans. Nej säger jag jag följde vägen. Hon fråga vilken fil jag låg i vid essingen. Jag låg i samma fil hela tiden, den näst längst till vänster. Så börjar hon rabbla upp massa ställen jag kan ha åkt förbi. Nynäshamn hade jag inte åkt mot, och så rabbla hon upp nå mer. Sen sa hon gustavsberg, det kände jag igen och värmdö kände jag oxå igen =) Jag hade alltså hamnat på värmdö. Jag vände, och betsy och jag möttes upp vid orminge så fick hon lotsa mig därifrån till södertälje. Det tog mig två och en halv timme att komma till södertälje. Jag och sthlm går inte ihop!!! Jag hatar att köra i sthlm!!! Ni kanske förstår varför nu :P 
 
Det var min lördag det =) Men fick med mig en ny barnvagn hem iaf =) Såååå fin, bilder på den kommer.

Nu är det sängdags för mig!!

Just det var hos underbara Carro och fika idag =) Denise (hennes dotter på 6 år) lekte så sött med Lucas, hon hade en handdocka som var skalman som hon gjorde teater med för lucas. Sååå gulligt =))

Nej god natt gott folk =)


Kommentarer
Postat av: lillstrumpa

vad har hänt med din gamla vagn? lägg upp bilder på den nya. =)

2009-10-27 @ 09:54:06
Postat av: Carro

Alltid mysigt när ni kommer förbi = D Kram Kram

2009-10-27 @ 10:37:18
URL: http://bloggis.se/carroee

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0