just det

så var de det här med bloggen ja...

vad har hänt sen sist? ja du bra fråga. Är hur mkt som helst att göra just nu, har typ panik!!!!!!!!

Jag har iaf varit och titta på när sofie tävlade dressyr och hon var hur duktig som helst!!!!! Åkte dit med Carro, var såå kul att se hennes trevliga nuna igen =)

Min älskade lilla Lucas blir bara större och större. Läskigt hur fort det går. Är inte en lugn stund här hemma längre =) Men jag älskar det =) Och så älskar jag min lilla Lucas över allt annat på denna jord! Trodde inte det var möjligt att älska nån så mkt!!! Det går inte att beskriva, bara andra föräldrar som kan förstå denna känsla!!
Va och vägde min gris igår och han väger 8600 g nu. Stoooor kille =)

En grej till innan jag avslutar detta och kastar mig i säng...


När en sak blir bra blir en annan skit... Varför kan inte allt bara bli bra?!?



Allra första bilden på Lucas =)


Nytagen bild på min älskling =)

Tänkte lägga upp en bild på mig med tjockismage ;) men dom bilderna fanns på andra datorn

så jag säger god natt


Kommentarer
Postat av: malin

Ja dom är verkligen underbara... Men sjukt dyra...Men jag vill ha!!! :)

2009-10-22 @ 06:53:57
URL: http://maoke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0