söndag kväll och allt vad det innebär

ja då var det söndag kväll igen..

Vad har man gjort med sitt liv denna vecka då? I tisdags vad gjorde vi då? Det minns jag inte..
I onsdags så var vi hemma och bara tog det lugnt. Lucas har varit förkyld denna vecka så vi var hemma och vila. Ja just ja det var i tisdags med. Minne guldfisk!!
I torsdags var jag till BVC och vägde lillprinsen. 8455 g vägde han och var 67,5 cm lång. Inte så liten längre =(  Men i mina ögon kommer han alltid vara liten!!!! Efter det for vi runt och inhandlade lite nödvändigheter. Saker till Lucas of course. Jag handlar inget till mig själv längre, allt för min bebis!!!
I fredags åkte vi och handla mat. Åkte till city gross i kungens kurva och handla. Betsy hade sagt att det var billigt där. Jo visst var det de men det skillde inte många kr i pris från hemma. All trafik man fick stå ut med!! Ska aldrig mer klaga på trafiekn i Uppsala!!!! Hatar att köra i Sthlm!!!!!
I lördags hjälpte vi Stefan och flytta. Det gick smidigt! Stackaren kunde inte hjälpa till han satt där i sin rullstol och hade jätte ont. Men hoppas han snart är på benen igen efter sin mc olycka!
Sen på kvällen blidde det utgång! Förfesten var sjuuukt rolig!!!! Har inte skrattat så på länge =) Sen gick vi till Kalas. Men det var ingen höjdare direkt.... Visst det var jätte fint där inne. Men folket där var lite för smått och så var det väldigt lite folk. Jag och Sofie gav upp kl 1. Haha vi var så trötta, nej vi börjar inte bli gamla :p
Dagen spenderades i Örsundsbro på mickelsmäss i regnet *morr* men vi gav inte upp och gick hela marknade =) Det var jag, syster Emma, Fredrik, Sofie, Arvid, Pettson och hans tjej. Med trevligt sällskap var det lätt att ta sig igenom marknaden ;) Kalla och blöta åkte vi hem sen strax efter 16 tror jag hon var.
Sen kom min prins hem igen efter en helg hos sin pappa. Han skrattade direkt när han såg mig han var så glad att se mig och jag att se honom =) Nu sover han så sött och det ska jag med göra nu!

god natt på er!!

Ja just det Lucas blidde 7 månader igår =D


Han är såå söt min lilla prins =)


Tittar på barnprogram i gåstolen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0