detta inlägg är för sanna :p

Kommer kanske lite sent men nu har du nått att läsa när du startar datorn imorgon Sanna =)

Sitter uppe på övertid nu kan man säga, men vill inte gå och lägga mig. Måste ju sova själv inatt (förutom Lucas såklart) för Fredrik jobbar natt. Samma sak imorgon natt.

Nu får jag allt ta och knåpa ihop ett långt inlägg här. Fick nämligen klagomål idag på att jag är så dålig på att uppdatera bloggen *blink blink*

Vad har gjorts då? 

I lördags så hyrde jag och Betsy en skåpbil från OKQ8 och begav oss mot Vaxholm, för att hämta lite saker från hennes förra place. Ja det var ju en historia för sig haha hennes säng var för stor för att gå in i hissen, för stor för att bära ner genom trappen så vi löste det så här

Vi hissade ner den i rep från grannens balkong. Men det gick bra =)
När vi kom hem från Vaxholm så fick jag en klump i magen och kände att jag var tvungen att träffa min son, som var hos sin far. Så jag brummade ut dit. Där fick han prova sitta i hoppgunga och han älskade det!!

Han kom på på en gång hur han skulle göra och var helt galen =)

På söndagen fick jag hem min älskade son!!!

Måndagen spenderades ute i knivsta. Mkt mer hände det inte den dagen. Jo just det Fredrik baka en drömrulltårta och en äppelkaka. Jag satt och läste skvallertidning under tiden haha =) Super gott blev det!!!

Tisdagen åkte vi till Norrtälje. Var barnvakt åt söta lilla Tindra ett tag. Hon är så söt och väldigt duktig! Hon hade ritat väldigt fin konst i vardagsrummet! Hon hade ritat tv:n och bordet. Men fint va det haha
När Therese kom tillbaka var vi på väg ut för att leka. Gick en promenad och tittade lite på hästarna och kaninerna. Stannade till i en lekpark och gungade lite, det tyckte Tindra var kul och ville INTE gå därifrån, hon satte sig på marken och skrek eller mer gnällde. Men hon kom därifrån, hon fick åka på Lucas vagn satt på fotstödet. Stannade i lekparken utanför där dom bor och lekte lite till. Sen regnade det så mkt så då var det dags att åka hem. Fick en gåstol och en hoppgunga av Tindra =) Det uppskattade Lucas JÄTTE mkt!!!!

Denna dag har spenderats ute hos Sanna, Saga och David. Jenny med söta lilla Karla (som btw blev 6 mån idag). Just det David blev 3 mån idag oxå =) Vi drack kaffe, pratade av oss, Saga åkte på utflyck i en låda med en massa saker, åt lunch, drack lite mer kaffe, David provade gröt för första gången, sen var det dags att åka hem. Kom hem och vände i stort sett. Jocke ville ev köpa min intercooler, så begav mig för att hämta den. Lämnade den hos honom sen hem igen. Mathias kom förbi och busade med Lucas. Badade honom gjorde han oxå innan han skulle åka. Kvart över nio var Lucas såååå trött!!!! Ja dom flesta vet om hans sömnproblem han haft ett tag. Men hör och häpna idag la jag honom pussade extra mkt på honom sa god natt och gick ut. Han började skrika, väntade en stund innan jag gick in, stoppade in nappen pussade på honom gick ut. Han somna! Det tog inte ens 5 min innan han sov!!! Han har vaknat några ggr och gallskrikit, men det har varit för hans tand som är på väg upp. Då har han fått lite kallt vatten så har han somnat igen.

Oj det här inlägget har tagit mig 25 min att skriva. Hoppas att du är nöjd nu Sanna ;)

Bilder från dagen kommer i ett eget inlägg.
Ska fixka det nu

Kommentarer
Postat av: MammaTillTvåHuliganer

HAHAHAHAAAA, aah, jag är toknöjd ;) kraam

2009-09-24 @ 12:06:31
URL: http://fruplahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0