oj oj oj oj

Imorgon är det två veckor sen jag blogga. oj oj. Jag ska aldrig mer klaga på att dom bloggar jag läser aldrig uppdateras :p

Vad har hunnits med då?

Jag har varit på Åland med Fredrik, Arvid och Sofie!!! Det var hur mysigt som helst! Vi lånade min morbrors husvagn som stod där. Det var välbehövligt att komma iväg en helg!! Tog emot lite att åka hem. Men vi åker dit nästa år igen =)

Lucas har hunnit bli 6 månader oxå under detta uppehåll. Min stora kille =) Han har fått sin 6 mån vaccination oxå. Efter den fick han feber och det var jätte synd om honom då =( det enda som höll honom glad var om jag gick runt med honom på höften eller om vi satt och kolla på gummibjörn på youtube. Han älskar den där gröna björnen när den hoppar omkring =)

Annars har jag väl inte gjort så mkt under dom här två veckorna.

Jo just det körde race på görla i norrtälje i söndags, körde jockes saabaru :p men ja det blev ju en historia för sig :s

Igår åkte jag på babyfika med Sanna och hennes lilla David, Jenny och hennes lilla Karla och självklart Lucas. Det var hur trevligt som helst. Efter fikat tog vi en promenad innan Sanna skulle hämta Saga på dagis. Sen åkte vi förbi Sofie och fikade lite mer. På kvällen var jag helt slut och Lucas med.

Annars leker livet för mig och jag är glad och lycklig!! Jag har underbara människor i mitt liv som gör livet värt att leva =) Och så har jag min underbara lilla skitgris Lucas <3 kan livet bli bättre =)


Skulle lägga in lite bilder men det ville sig inte så bilder blir det en annan dag

Bye bye nu blir det pannkaka och städning


Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt att höra att du mår så bra, det blir jag glad över! :) Puss på dig gumman!

2009-09-10 @ 21:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0