underbara fredag

Idag har jag varit och handlat inför imorgon. Fyller ju lixom år imorgon sägs det. Handla diverse tillbehör till ett kalas.
Sen åkte jag och Lucas till Yasmine. Hon hade fått JÄTTE mkt bebiskläder. Vi satte igång att sortera efter storlek och vad det var. Sen vek vi allt och la ner i lådor. Sen tvingade jag henne att packa bb-väskan. Hon är beräknad 10 maj och hade inte packat den! Jag packade min typ 5 veckor innan bf :p Men nu är den packad och nu tycker jag att mini kan titta ut =)

När jag kom hem stod städning på schemat. USCH! Men måste om det ska komma folk imorgon. Fredrik håller på för fullt nu jag försöker få han att sluta så vi kan äta nått istället men nej. Han vill ha detta gjort så han kan göra annat sen :p För han får inte gå hemifrån förns det är städat ;) Han är duktig min karl =)

Nu går han ska du ha kvar detta, ska du ha kvar detta. Jag blir galen!!!! Jag är hungrig!!! Och jag är matarg!!!

Adjöss gott folk nu ska jag se om jag kan få nån ordning här hemma 

                              
                                  

Kommentarer
Postat av: malin b

vilken liten sötnöt =) kram

2010-04-24 @ 09:46:25
URL: http://replay.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0