. . .

jag vet inte vad jag ska säga.... jag är mållös....

hur i helvete tänker vissa människor???

Det är så mkt jag vill skriva här. Jag vill att folk ska få veta den riktiga sanningen, orkar inte leva bakom min mur längre. Men ändå är det nått som håller mig tillbaka med att berätta sanningen.

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta... Ska man inte kunna ta hand om det man redan har innan man skaffar nytt??? Det tycker jag iaf. Jag vet att många håller med mig!!!

Jag blir ledsen när jag tänker på det för jag vet hur det kommer sluta och det kommer inte sluta bra. Jag vet!!!

Jag klandrar er inte om ni blir snurriga nu men jag kan inte skriva sanningen, inte idag...



Ja annars då... Lucas är på bättringsvägen nu iaf. Han har haft scharlakansfeber. Aptiten är inte så vidare bra än men den kommer. Han får äta det han vill så han får i sig nått. Nu tre dagar i rad har han bara sovit en sväng på dagen, och har faktiskt sovit två timmar då. Sen har han slocknat vid åtta halv nio på kvällen. Vaknat vid halv tio på morgonen. Ja hur han sover nattetid behöver jag väl inte beskriva för det vet ni ju redan.


Fredrik jobbar natt hela helgen så jag är gräsänka på kvällarna nu... Kul neeeeeeeeeeeeeeeeej
Tycker bättre om att han han hemma på kvällarna. Vill somna med han bredvid inte själv!
Jag är så glad att jag har honom!!! Bättre pojkvänn kan man inte hitta!!!

Nu ringer Sofie hörs

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förstår vad du menar o jag håller med dig

2010-02-28 @ 11:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0