friday

jo men visst är det fredag. Men jag har redan haft fredag denna vecka så får en till fredag. Inte illa ;)
Känndes som fredag i onsdags och lördag igår. Är ju inte van att vara utan Lucas på vardagar så det har kännts som helg för mig. Får dubbel helg denna vecka. Två fredagar och två lördagar, inte varje vecka man får det.

Idag bjuder dagen på lite shoppingmys med Yasmine och Johannes =) Fredrik ska åka och kolla bil då passar jag på att umgås med Yasmine =)

Tänkte att jag skulle putsa lite fönster innan jag drar men vart är mina fönsterputs saker??? Borta!!! Får leta efter nya idag på shoppingrundan. Haha kul shopping runda leta fönsterputs grejer :p

Hmm kanske göra nått vettigt innan Yasmine kommer. Sätta igång diskmaskinen måste jag göra. Den måste f*n startas varje dag, men kan tro att det är en 5-barns familj som bor här helt sjukt mkt disk.

Kul inlägg haha ne nu lägger jag ner detta och nu ringde betsy oxå bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0