friday

Kom hem från Ewelina för en halvtimme sen. Har varit där och fikat lite och tittat på när hon och hennes sambo byggde garderob. Lucas skötte sig exemplariskt, min duktiga kille =) Han var uppe på rejäl övertid men var glad ändå! Han somna när vi kom hem. Fast iof hade han sovit en lång extra lur på em.

Var och handla på city gross idag. Vet inte vad jag ska tycka egentligen. Tyckte inte det var så mkt billigare än ICA maxi. Köttdisken gillade jag inte, köttet kändes inte fräscht. Kan vara för att dom nyss öppnat och inte hunnit fylla på vad vet jag. Men nej kommer fortsätta handla på mitt kära Ica maxi! Sen hade dom inte allt som city gross i sthlm har. Trodde alla city gross hade samma varor men tydligen inte....

Lucas då ja han är lite bättre nu iaf. Idag åt han mat WOHO =))) Det har han inte velat gjort på en vecka. Han har levt på nutramigen typ. Men idag åt han en kassler skiva och två skedar ris, framsteg!!!
Han snorar och hostar fortfarande. Men kan inte ge honom hostmedecinen han har fått för den kräks han bara av, så tvingar i han så mkt vatten jag bara kan. Igår hostade han så mkt att han kräktes min stackars prins! Är inte hostan bättre på måndag får jag ringa farbror doktorn.

Måste bara berätta jag är ju störd haha. Vaknade typ vid två av ett ryk och det låter som om Lucas kräks. Jag flyger upp sliter upp Lucas, som självklart börjar grina, skriker till Fredrik att Lucas kräksoch att han ska springa och hämta nått att torka med. Han flyger upp han med, jag säger åt han att han ska ta med sig Lucas till toan och tvätta av han så tar jag sängen. Ger han Lucas och säger åt han att tända lampan då ser jag att Lucas har inte alls kräkts. Jag drömde. Stackars Lucas han måste ha blivit livrädd av att jag sliter upp han sådär. Men han somna snällt om ganska snabbt.

Ja om man kanske skulle ta och krypa till kojs. Drar mig för det för Fredrik jobbar natt hela helgen =( Tur att jag har Lucas iaf =)

God natt mina kära läsare =)



Jag och Lucas på Ewes altan tidigre ikväll


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åh har de öppnat nu. Måste man ju åka dit och kolla. Handlar på Citygross i Gävle de är skittrevligt där. Kan va smockat på parkeringen sen är det typ inte en kotte i affären för den är så stor. Och köttet är jättefint :)

2010-05-08 @ 00:36:02
URL: http://jerseyko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0