grattis

Vill börja detta inlägg med att säga grattis till

Yasmine och Andreas som fick sin son idag =)


(bild lånad av yasmine)

Och ett stort Grattis till Arvid och Sofie som ska få bebis =)






Idag då har vi varit och hälsat på lite 4:h djur. Getterna var JÄTTE läskiga tyckte Lucas!
Speciellt när dom lät och sprang =)
Sofie, Arvid, Veromica och Wille var med oxå.
Efter det skilldes vi från Arvid och Sofie och jag, Lucas, Veronica och Wille åkte hem till V och W
Fikade och lekte massor =)
Sen begav vi oss hem för att kolla om Fredrik hade vaknat
Det hade han.
Gjorde mat, brännde mig på ugnen, åt mat, Veronica och Wille kom,
Fredrik åkte och jobba, vi vuxna drack kaffe och barnen busade.
Strax efter 20 åkte dom hem.
Nattade Lucas UTAN problem =)
Nu sover han så gott så, har vaknat bara en gång sen han somna woho!!!

Nu ska jag ladda upp med lite chips och titta på YRROL =D
En av dom bästa filmerna som finns, ledsnar ALDRIG på den filmen
skrattar lika mkt varje gång jag ser den
skrattar redan HAHAHA

Bye bye allihopa


Kommentarer
Postat av: Sofie

för jag blir inte ALLS sugen på grillat när jag ser bilden på oss... FAN DIG IIIIDAA!!!

2010-05-09 @ 19:33:35
URL: http://sofffiz.blogg.se/
Postat av: Yasmine

Tack hjärtat

2010-05-12 @ 08:24:00
URL: http://yazmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0