jag säger bara en sak

mitt matvrak ÄR TILLBAKA =)))

Nu är Lucas aptit tillbaka till som den ska vara =)
Han äter som bara den nu! Igår kväll åt han två potatisar, fem falukorvar
och en liten bit blodpudding haha vilken blandning =)
Nu till frukost har han ätit två och en halv sån där polar vete smörgås.
Den lilla 14 mån killen kan äta!
Han har aldrig haft nån viktsvacka utan legat strax över
viktkurvan men nu när han varit sjuk och ätit dåligt så pass länge så ligger han mitt på kruvan nu.
Är skönt att han ligger lite över då har han lite att ta av när han är sjuk.
Så nu måste vi bygga upp ett nytt litet lager ;)

Lucas säger mamma, mamma hela tiden ;) Jag smälter!!!
Han har varit lite sen med att prata, han var så inställd på att kunna gå så allt annat la han åt sidan.
Det var när han fick till det där med gåendet som allt det andra börja komma sakta men säkert.
Det började med klappa händerna, sen kom vinkadet, sen mamma och ja ni vet vad dom brukar lära sig =)
Han reste sig mot möbler när han var 6 mån, gick längs med möbler när han var 7 mån, började ganska
snabbt "springa" ut med dom. 8 mån tog han sina första stapplande steg. 10 mån gick han =)
Mkt stolt mamma =)

Nej nu har jag skrytit färdigt om min son för denna gång ;)

Nu ska vi busa han och jag =) Tänkte ta mig till nån lekpark och leka oxå. Hmm undrar om man kan lura med sig
Ewelina :p

Ha en bra dag alla =)


Liten blir stor =)
Nästan två mån på denna bild =)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Då är det dags att han lär sig säga MORMOR! ;)

2010-05-13 @ 12:45:18
Postat av: MammaBulln

man kan ALDRIG skryta för mkt om sitt/sina barn ;) så FORTSÄTT gumman!!! jag tycker att han är sååå duktig <3 & guud vad skönt att han äter som han ska igen :)) och vet du vad? David har sagt Pappa i evigheter.. men IGÅR !!! DÅ SA HAN MAMMA :))) mitt hjärta smälter.. så vad säger man - bättre sent än aldrig ;) kramar till er

2010-05-13 @ 19:08:46
URL: http://fruplahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0