torsdag

Överlevde natten =)

Vaknade helt själv här hemma. Var bra skumt!!! Fredrik sov i knivsta för han ska på begravning där för sin farmor idag. Men får hem honom ikväll. Usch min stackars underbara Fredrik ska tänka på honom hela dagen idag!
Lucas är fortfarande hos sin farfar och hans sambo. Han kommer inte hem förns söndag eller måndag. Han ska till Mathias på fredag. Är det längsta jag har varit borta från honom. Blir en STOR prövning för mig. Får se om jag sitter här och sliter mig i håret och är helt galen för att han är borta för länge :p ne men det ska nog gå bra. Men saknar honom så sjukt mkt redan!!! Glömde bort flera ggr igår att han inte var hemma. Kom på mig själv att jag satt och vänta på att han skulle vakna och grina efter nappen men sen kom jag på att nej han är ju inte hemma. Vaknade 7.45 imorse och kollade i hans säng efter honom men han var inte där. Somnade om efter typ 10 min.

Idag ska jag på utflyckt med min granne Emelie. Vi ska åka till Hallstahammar (västerås) där hon och hennes kille köpt ett hus som dom renoverar. Ska bli kul att se det =) Sen skulle vi även in på nått som hette Nisses, nån billig affär. Ska bli skönt att komma iväg idag!

Nej nu måste jag göra mig redo. Fint väder idag blir lite sommrigare kläder idag =)

                              
                                                           Mina fina pojkar =)
                                                          (bild snodd av fru plahn)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0