jo

Är så duktig på att komma på rubriker. NOT!!!

Glömde ju säga att jag var på barnloppis i lördags med Arvid och Sofie. Fyndade en gungälg och en radiostyrd bärgare till Lucas. Han älskade sakerna!!! Bärgaren får nog Johannes ärva när Lucas lessnat ;) Johannes har ju sånt i blodet.

Idag har Lucas och jag varit lediga. Vi åkte till Pernilla, Rasmus, Tilde och Niclas och lekte. Åkte till Pernillas häst och hälsade på. Stackarn har gjort sig illa på benen. Riktiga sår har hon fått. Men såg riktigt fint ut idag mot vad det har gjort.


Har tänkt på en sak. När är det dags att börja potträna? Det är väl förstås olika från varje barn när dom är redo. Men när har ni alla mammor och pappor där ute börjat med era barn? Intressant och veta.

Nej nu blir det nog sängen för mig. Lucas väckte mig 06.15 så börjar känna mig lite trött nu. Fast får nog gå och lägga mig själv för Fredrik tittar på Gumball 3000 (tror jag det hette) med Erik och Mackan och det vill han se klart. Det är juuuu skiiiit viktigt hahaha Antar att det är som Desperate för mig :p

Nej god natt på er!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Rasmus fick pottan strax före han var 1 år. Så har han fått sitta där kan väl inte direkt kalla det träna. Mer berömma om det skulle komma nått.

Sen strax efter han blev 2 började han känna själv att det är på g och i somras började vi träna. Och idag har han bara blöja när han ska sova.

2010-09-15 @ 20:53:46
URL: http://jerseyko.blogg.se/
Postat av: Carro

Potträna inte. Låt det bli som det blir. Denise var 2 år när hon bestämde själv att hon inte ville ha blöja. Så slutade hon bara : ) tror att man kan ställa fram pottan och visa den men sen är det olika från barn till barn när dom är redo. Kram

2010-09-29 @ 09:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0