dag 13

Denna vecka:

Måndag: Lämnade Lucas på förskolan. Åkte och jobba. Hade personalmöte efter att jag slutat. Fredrik hämta Lucas. Jag kom hem halv nio på kvällen. Tog en dusch. Åt en smörgås gick och la mig.

Tisdag: Lämnade Lucas. Åkte och jobba. Slutade tidigt. Hämtade Lucas. Åkte hem, åt mellanmål. Busa med Lucas. Tvättade lite. Fredrik kom hem till middagstid. Åt mat, nattade Lucas. Satt död i soffan gick och la mig

Onsdag: Lämnade Lucas. Åkte och jobba. Hämta Lucas. Hem laga mat. Åt mat. Titta lite på barnprogram. Nattade Lucas. Satt död i soffan. Gick och la mig.

Torsdag: Lämnade Lucas. Åkte och jobba. Fredrik hämta Lucas, för jag jobba länge. Kom hem vi kvart i sex. Åt mat. Nattade Lucas. Satt död i soffan. Gick och la mig.Fredrik åkte och ploga snö.

Fredag: Lämnade Lucas. Åkte och jobba. Hämta Lucas. Åkte hem hämtade lite grejer åkte till mamma och hälsa på och fick mat =) Slapp laga mat bra skönt!!! Åkte hem vid halv nio. Lucas slockna i bilen så det var bara lägga honom i sängen på en gång. Satt död i soffan själv för Fredrik jobba natt. Gick och la mig.

Lördag: Vaknade kl 7 av en sprudlande glad Lucas =) Fick en timmes sovmorgon iaf :p Men ack så trött jag var. Låg kvar och mös tills Fredrik kom hem från jobbet. Lucas gick upp till honom. Jag låg kvar och sov en liten stund till tills Fredrik skulle gå och lägga sig. Gick upp åt frukost i lugn och ro. Hade lite hemma mys med Lucas. Klädde sedan på oss och åkte till Gränby för att införskaffa galonvantar inför det kommande slasket innan det tog slut. Galonkläder är redan inköpt. Så nu är det bara en sydväst kvar. Sen åkte vi till min mormor och morfar och hälsa på. Dit kom även mamma och yngve. Åkte hem lagade mat. Åt mat. Sa hej då till Fredrik som skulle åka och jobba natt. Jag och Lucas slog oss ner i soffan för lite lördagsmys, film och lördagsgodis, bestående av russin och kex och lite saft. Vi satte på filmen bilar. Hann se 40 min på filmen sen sov Lucas. 19.10 sov han. Roligt sällskap man fick :p La honom i sängen. Hällde upp ett glas vin och tog fram chilinötter. Surfade lite sen satte jag på filmen Trassel. Kollade på den. Den var inte så rolig som jag trodde den skulle vara. Sen störde grannarna mig oxå dom spelade sjukt hög musik och skrek och "sjöng". Gick sen och la mig.

Söndag: Vaknade 7 idag med av en sprudlande glad Lucas. Låg kvar och mös till halv åtta. Gick upp åt frukost. Lekte lite. Sen gick vi ner och köpte karamellfärg för vi skulle göra play do deg och leka med. Satt och "dega" det var kul =) Men Lucas förstörde allt jag gjorde :p Han var så duktig så på att baka =) Sen åt vi lunch sen fick Lucas sova. När han vaknat så klädde vi på oss för att åka till farmor och farfar för att fira farfar som blir 80 imorgon! Fick jätte god mat där och hade trevligt. Lucas fick en polisbil av farmor som han älskade! Sen åkte vi hem. Han busa lite hemma oxå innan läggdags. Nu sover Lucas sen två timmar tillbaka och jag sitter här. Fredrik kom precis hem. Så nu blir det mys med Fredrik innan jag ska nattas. Men först en dusch.

Roliga dagar va ;) Vardagarna är detsamma varje vecka tråkiga.

Tar bara en dag idag. Får ligga efter men happ shitens ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0