dag 7

Min(a) bästa vän(ner)

Betsy: Ja vad ska man säga om henne :p Vi har kommit fram till att vi är tvillingsjälar. Vi behöver bara titta på varandra så vet vi vad den andra menar. Vi pratar med varandra flera ggr om dagen, minst 5 ggr. Varje dag! Vi pratar om allt mellan himmel och jord. Vi kan alltid få varandra på bra humör, hur vi än mår. Vi hör på varandra direkt om det är något fel. Vi avslutar varandras meningar. Det har hänt några ggr att jag tagit upp telen för att ringa henne då har hon ringt mig precis och tvärt om. Vi är oskiljaktiga! Inget kan komma emellan oss! Vi är soulmates. Vi har kännt varandra i snart 11 år 

                                 

Sofie:  Vi har oxå kännt varandra i snart 11 år. Henne kan jag oxå prata med allt om. Hon har alltid något bra att säga när man behöver råd. Dessutom är hon tillsammans med min bästa killkompis. Kan det bli bättre. Vi har riktigt kul ihop. Alla våra resor i P-G haha Kunde ringa till henne på kvällen och säga att jag har tråkigt så tog vi en sväng med bilen poppa musik, sjöng och snacka skit. Ibland sa vi inget mkt men det gjorde inget vi bara åkte.

                            

Therese: Så har vi underbara Therese. Vi har kännt varandra i 10 år nu tror jag det är. Henne har jag oxå riktigt kul med. Hon förstår en på ett plan som inte många gör. Synd att hon bor så långt bort. Skulle vilja umgås med henne mer än vad vi gör. Så therese flytta hit ;)

                           

Dessa tre känner mig bäst (av mina vänner). Dom vet mina mörkaste hemligheter. Dessa tre kan jag berätta allt för

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0