trööööött

Jag skrev inget igår och orkar inte skriva något idag heller, för långa inlägg för att jag ska orka det nu. Min trötthet och mitt sunda förnuft tar över och jag tänker gå och lägga mig.

Men i helgen på kvällarna när Lucas sover har jag all tid i världen att blogga eftersom att Fredrik jobbar natt. Dumma han!

Så man kan ju säga det som att jag spar på det roliga till dom tråkiga kvällarna i helgen ;) Om jag nu inte hittar på något kul men det tror jag inte att jag kommer orka med inte kvällstid iaf.

God natt på er!

                                
              Så här kommer jag och Lucas spendera kvällarna i helgen innan han somnar, det är kärlek <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0