dag 2

Höll på att glömma bort detta redan :p

Ja min första kärlek då.

Förutom Lucas så är det Fredrik. Trodde jag varit kär förut men icke. Nu vet jag vad kärlek är.
Vi träffades ute på krogen första gången. Jag skulle ut med Betsy och Stefan. Några av Stefans hojkompisar skulle oxå ut (Fredrik var en av dom). Vi mötte dom på Flustret. Jag pratade rätt mkt med Fredrik den kvällen men mer än så var det inte. Sen gick vi hem och han tog sin motorcykel och åkte hem till sig.
Sen på midsommarafton fick jag för mig att jag skulle höra av mig till honom. Ringde Stefan och fråga efter nr, fick det och skickade iväg ett sms. Han var uppe i Hofors och festade. Vi fortsatte och messa och prata på facebook. Sen bestämde vi att vi skulle träffas. Den dagen vi skulle ses ringde han mitt på dagen och frågade om han fick komma förbi (vi skulle ses på kvällen). Det fick han. Han kom på sin motorcykel. Jag gick ner och mötte upp honom. Då går något demostrationståg förbi och låter som bara den. Vi står och pratar en stund sen går vi upp till mig och dricker kaffe på altanen och pratar vidare. Sen framåt kvällen åkte vi hem till han i knivsta. Han hade sagt att han bodde på landet, men guud va långt ut på landet han bodde tyckte jag. Trodde aldrig jag skulle hitta därifrån :p

Vi kollade på en film sen åkte jag hem typ kl 3 på natten. Han ringde när jag kommit hem och sa att han hade velat att jag stanna, det ville jag oxå egentligen men åkte hem. Sen fortsatte vi och träffas mer och mer och mer.

Så på den vägen är det. Nu har vi varit tillsammans i snart 1 år och 6 månader. Jag är kär som aldrig förr =)




(bild lånad av sanna)

Kommentarer
Postat av: Malin

Härligt Gumman!

Avis jag blir.

Puss och kram!

2011-01-30 @ 10:12:25
URL: http://maoke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0