M

Har kommit in i världen svacka nu känner jag. Känns som om allt går emot mig. Det enda ljusa är min familj och mina vänner just nu känns det som. Det är ju iof det viktigaste men det är så mkt annat som är viktigt oxå. Man ska ju vara glad nu när det är jul. Är inte långt ifrån det stadiet där jag släpper allt och slutar bry mig. Har redan börjat lite smått med det. Men det kommer väl ljusa tider snart. Sägs det. Finns en grej som skulle kunna lyfta upp mig nu men den behåller jag för mig själv. Finns två personer som skulle kunna veta vad det är. Dom två jag litar på mest, förutom min familj, ni vet vilka ni är och tack för att ni finns i mitt liv!!!

Kommentarer
Postat av: Tess

Keep smiling, keep shining

Knowing you can always count on me, for sure

That's what friends are for

For good times and bad times

I'll be on your side forever more

That's what friends are for

2008-12-18 @ 10:44:56
URL: http://tisismy.blogg.se/
Postat av: Carro

De kommer svackor ibland, men sen blir det bättre. Glöm inte att du oxå är inne i en tid när det händer en hel del med din kropp som spär på allt annat som kan kännas jobbigt. Men du klarar dej igenom de här!



Puss&Kram

2008-12-20 @ 14:14:02
URL: http://bloggis.se/carroee

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0