btw

måste bara säga att jag hatar att duscha på morgonen!!! Vill vakna ordentligt innan jag duschar men måste man så måste man...

En sak till när jag klev upp så gick jag ut i köket för att sätta på kaffe i vanlig ordning. Häller i vatten och öppnar för filtret och då ser jag att Betsy har varit så gullig och laddat kaffebryggaren åt mig! Så det var bara att hälla i mer pulver och slå på. Så nu har jag typ en full kanna att dricka upp haha får väl fylla en termos och ha på resan till grisslehamn åt mig och arvid om det inte tar slut vilket det inte kommer göra :p Arvid skriker nog inte rakt ut åt det =)

Nej sätta fart va det ja usch orka stressa men det måste jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0