så här i efterhand

så kan man inte låta bli att tänka "tänk om"...... Det här har satt sig på ens psyke kan jag säga!

Det var tur att jag har tagit bort kudden för honom när han ska sova. Tog bort den när han började ligga på mage, för att undvika just detta som hänt. Om han hade haft kudden hade jag kanske inte hört hans ljud, han hade fått ännu svårare att andas om kudden vart där. Och tänk om jag inte hade gått dit på en gång. Han brukar ju låta när han sover.. Hade jag inte gått dit på en gång hade han kanske inte levt nu. Usch hemska tanke!!!

Nej nu ska man inte tänka så. Allt gick bra! Jag är riktigt stolt över mig själv att jag lyckades behålla lugnet och kunde tänka klart hur jag skulle bete mig. Det var när allt lugnat ner sig som paniken kom, när jag ringde Mathias dp bröt jag ihop. Sen bröt jag ihop några fler ggr.

Nej nu är det bed time. Välbehövligt med lite sömn nu känns det som, har sovit 9 h på två nätter. Nu sover Lucas oxå äntligen! Han har haft svårt att sova men det är inte så konstigt efter allt som hänt.

Nej god natt på er!!!


Vad skulle jag göra utan min prins

Kommentarer
Postat av: Elin S-A

Men var det just för att han låg på mage som detta hände???

Inte kul=(.. Kan bara tänka mig hur rädd du var.

En gång så blev det också något konstigt med lillan.

Hon låg och sov i vagnen också skulle jag gå ner gör en trappa med vagnen, och då vaknade hon till och fick inge luft, så jag drog upp henne ur vagnen, men då var det lite kräk som kom upp så tydligen så satts det i halsen, men fy fasen vad jag var rädd.

Det känndes som evigheter innan jag fick riktig kontakt med henne.

Efter det så blev jag lite hisspig när hon skulle sova efter hennes måltid.

Så jag ser alltid till att hon får rapa ordentligt.

Ja du Ida det finns inget värre än när de små liven råkar ut för nått, för det är ju trotts allt det bästa man har. =)

Skönt att höra att det är bättre allafall...Kramar på er.

2009-08-22 @ 08:47:23
Postat av: lillstrumpa

Lucas och du är bäst!!!

2009-08-22 @ 10:53:53
Postat av: lillstrumpa

<3

2009-08-22 @ 10:54:31
Postat av: malin

Han e bara för söt!

2009-08-24 @ 06:56:42
URL: http://maoke.blogg.se/
Postat av: Mamma

Du är en duktig mamma till Lucas!

2009-08-24 @ 20:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0