haha

idag när jag skulle åka från mamma hände en kul grej =) och saken är att det är inte första gången det händer haha

gick fridfullt från mamma till parkeringen pratade med betsy samtidigt. kommer fram till parkeringen går fram till bilen. ska låsa upp. nyckeln passar men går inte att vrida om. jag säger till betsy det går inte att låsa upp säg inte att jag försöker låsa upp fel bil. jo det är precis vad jag gör! tur att det inte var nått larm som gick igång.
när jag parkerade stod det ingen bil till vänster om min. och vad är oddsen för att en mörk 855 parkerar brevid bilen som jag parkerat som oxå är en mörk 855. som betsy sa dom oddsen är nog ganska höga... dessutom var det mörkt ute så det var inte så lätt.. :p
det har ju hänt en gång tidigare i thailand.. då gick jag till fel rad och försökte låsa upp en bil av en annan modell fast med samma färg. då fick parkeringsvakten komma och säga it´s the wrong car, your car is over there. haha jag ullis och tip skrattade och skämdes rätt mkt!!!!!!!!

mkt ska man vara med om hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0